Less is more: Жодних зв'язків
Фільми цієї добірки ілюструють різне ставлення людей до їхнього оточення. Героям цих стрічок доводиться миритись зі втраченими зв'язками — з людьми навколо чи середовищем, у якому вони перебували. У цього можуть бути політичні й расові причини — як у стрічці «Укуси червоних мурах» Елен Наверіані, дружба й прагнення свободи — як у «Живій воді» Лусії Мартінез Гарсія, чи групова динаміка — як в анімації «Діти» Міхаеля Фрая.
Попри те, що всі картини цієї програми є унікальними, дещо їх об'єднує: вони були створені талановитими режисерками й режисерами з різних куточків Швейцарії та уособлюють голоси сучасного швейцарського кіно.
Кураторка програми: Дельфін Жаннаре (Int. Kurzfilmtage Winterthur)
У ТЕМРЯВІ ВСІ КОТИ СІРІ
Лассе Ліндер
Швейцарія / 2019, 18 хв
Він називає себе «Чоловік-кіт». Крістіан живе з двома кішками — Мармеладкою і Катюшею. Вони нерозлийвода. Крістіан мріє стати батьком і вирішує звести свою улюбленицю Мармеладку з вишуканим котиком з-за кордону. «У темряві всі коти сірі» — мелодрама, у якій змальовуються нетипові стосунки між твариною і людиною.
ДІТИ
Міхаель Фрай
Швейцарія / 2019, 9 хв
Короткометражний анімаційний фільм досліджує динаміку груп. Як ми визначаємо себе, коли всі ми рівні?
ЖИВА ВОДА
Лусія Мартінез Гарсія
Швейцарія / 2019, 16 хв
Між вечірками й купанням у річці Лу полишає літо і пливе у своє перетворене оточення. У мінливі моменти спокою вона відчуває стомлення від місць, що стали занадто звичними. Вона відчуває меланхолію та розмірковує про інші місця, у які хотіла б вирушити.
ВСЕ ЩЕ ПРАЦЮЄ
Джулієтта Корбел
Швейцарія / 2019, 17 хв
На покинутому заводі, який мають знести, звичний ритм життя охоронця Павла порушує приїзд молодого інженера, який виявив незвичну електричну активність від турбіни, що досі працює. Павло зіткнеться з неминучістю знищення заводу та крахом його всесвіту..
УКУСИ ЧЕРВОНИХ МУРАХ
Елен Наверіані
Швейцарія / 2019, 23 хв
Обінна і Афаме — двоє нігерійців, що заблукали у Тбілісі. Їхня подорож містом розкриє складність їхніх емоційних та соціальних зв’язків у країні, яка хоче, щоб вони зникли.
ГОРИЗОНТ
Аня Цирліна, Сід Яндовка
Швейцарія / 2019, 7 хв
Нарізка типової кінохроніки 70-х років з рідного міста режисерки у радянському Сибіру становить основу її завзятого дослідження репрезентативних і наратологічних технік. Без перетворення на розповідь чи абстракцію, «Горизонт» відмовляється від співвідношення між аналогом і цифрою, поверхневим і глибинним, відчуттям і досвідом, минулим і майбутнім.