Filtering by: Specials

100 films in 100 minutes
Aug
7
9:30 PM21:30

100 films in 100 minutes

  • Кінотеатр Київська Русь (map)
  • Google Calendar ICS

Швидкі, як блискавка, яскраві, як феєрверк, глибокі, як океан!

Цього разу ми зібрали докупи фільми, які у звичайному житті навряд чи колись зустрілися б разом. Наш рецепт — трохи божевільної анімації з Латинської Америки, приправляємо її стриманими скандинавськими комедіями, вливаємо дві склянки європейського реалізму й додаємо азійське бозна-що.

Сподіваємося, у вас вистачить сміливості спробувати цю вишукану кіностраву під назвою «100 фільмів за 100 хвилин». Демонструється програма 2019 року.

View Event →
Простори-привиди
Aug
7
8:00 PM20:00

Простори-привиди

Міста сповнені руїнами, просторами-привидами. Це простори для переосмислення, переозначення, перепривласнення художни_цями, дослідни_цями, активіст_ками. Це простори для захоплення, перебудови, знищення владою, капіталом. Містян_ки зазвичай проходять повз.

Кураторка програми: Лена Сирбу

Програма демонструється мовою оригіналу з англійськими субтитрами (без українських)

Як дістатися ХащівКарта: Настя Теор

Як дістатися Хащів

Карта: Настя Теор

_Béton Amer_04_1.jpg

ГІРКИЙ БЕТОН

Клое Сімонен, Марго Ланкон

Швейцарія, Греція / 2019, 16 хв

На світанку група друзів зустрічається на даху школи в Афінах. Це їхній ритуал. З даху відкривається вид на місто, це місце є символічним, і воно буде їхнім до наступного ранку. Фільм розповідає історію групи підлітків, що блукають периферією. Вони перетнуть місце, яке перебуває під наглядом: Еллінікон. Протягом шести десятиліть Еллінікон був єдиним аеропортом в Афінах, і він також був інфраструктурним об'єктом Олімпійських ігор. Відтоді бур’янами поросли руїни спортивних споруд. Наче закарбовані, усі знаки його минулого досі вписані в Еллінікон. Перед тим, як майданчик буде знесений і трансформований, перш ніж його пам'ять зникне, молоді люди вирішують туди потрапити.

%22CONCRETE FORMS OF RESISTANCE %22 Nick Jordan.jpg

БЕТОННІ ФОРМИ ОПОРУ

Нік Джордан

Ліван, Велика Британія / 2019, 27 хв

Фокусом документального фільму «Бетонні форми опору» є закинута «Постійна міжнародна виставка», яку спроектовав бразильський архітектор Оскар Німейєр у ліванському місті Тріполі. Фільм досліджує багатошарові теми прогресу й кризи, матеріалу й пам’яті, а також протиставляє утопічне бачення першопочаткових планів реаліям релігійного конфлікту, регіональної нестабільності та зростаючої нерівності.

A+Passage+2.jpg

ПЕРЕХІД

Фелікс Кальменсон, Рузбех Ахбарі

Вірменія / 2019, 17 хв

«Перехід» — це фільм, що торкається політичної економіки та соціальної екології прикордонних інфраструктур Південної Вірменії. Зосереджуючись на двох важливих подіях, що ілюструють головні політичні зміни в регіоні, «Перехід» спостерігає, як процеси стрімкої мілітаризації та неолібералізації видозмінюють кордони. Ці дві події — нещодавнє знищення історичної Залізниці Єреван-Баку та майбутнє створення індустріальної вільної економічної зони (ВЕЗ), запланованої на місці знищеної залізничної інфраструктури. Фільм склеює докупи суперечливі місця регіону, зокрема занедбаний аеропорт Мегрі, побудовану у радянські часи робочу шахту з видобутку міді та молібдену, церкву 16-го століття, занедбані вокзали Карчівана та Мегрі та занедбаний залізничний тунель, що з'єднував геополітичні кордони Нахічевані та Вірменії.

%22WE WAITED UNTIL NIGHTFALL %22.jpg

МИ ЧЕКАЛИ, ДОКИ НАСТАНЕ НІЧ

Венді В. Муніз, Ґільєрмо Зуейн

Домініканська Республіка / 2019, 18 хв

«Ми чекали, доки настане ніч» мандрує переоблаштованими кінотеатрами через химерні зображення та звуки і простежує практики приналежності, що уречевлюються в залишках кінотеатрів.

КОНКРЕТНИЙ І НЕЯСНИЙ.jpg
 

КОНКРЕТНИЙ І НЕЯСНИЙ

Лєра Мальченко, Олександр Ганц

Україна / 2019, 31 хв

У центрі Дніпра протягом 50 років існує покинутий готель ПАРУС. Він мав стати символом грандіозності Дніпропетровська, як батьківщини радянського вождя Леоніда Брежнєва. Але готель так ніколи і не був відкритий — його зведення зупинилося напередодні розпаду Радянського Союзу.

Починаючи з 2000 року, ПАРУС зображають як завершену будівлю на календарях, у мемах, в арт-проектах і візуалізаціях. Для багатьох дніпрян це вже символ міста, не зважаючи на те, що він недобудований.

"конкретний і неясний" досліджує різноманіття інтерпретацій готелю ПАРУС у різних аналогових та цифрових медіумах, і намагається задокументувати стан цього collective dreaming.

 
View Event →
Анімаційне божевілля
Aug
5
9:30 PM21:30

Анімаційне божевілля

  • Кінотеатр Київська Русь (map)
  • Google Calendar ICS

Не шукайте логіки у побаченому — неофіційне гасло нашої репертуарної програми «Анімаційне божевілля». Це анімаційні фільми, що перезавантажують свідомість та відкривають нові горизонти розуміння анімаційного кіно.

Але досить слів — справжнє божевілля неможливо описати, його можна тільки побачити та пережити. І як показує досвід, найкраще це робити у дружній компанії таких же божевільних однодумців на KISFF.

Куратор програми: Кирило Марікуца

SH_T HAPPENS.jpg

Л_ЙНО ТРАПЛЯЄТЬСЯ

реж. Міхаела Міхалі, Девід Штумпф

Чехія / 2019, 13 хв

У багатоквартирному будинку повно самозакоханих жителів: виснажений доглядач і його сексуально незадоволена дружина; олень-вдівець, який заливає свій біль алкоголем... Намагаючись упоратись з проблемами, вони потрапляють у складний трикутник, абсурдний і…

Eli.jpg

ІЛАЙ

реж. Нейт Мілтон

США / 2019, 11 хв

Правдива історія з царини великого дивацтва, магічного мислення і маніакальних ілюзій.

AND THEN THE BEAR.jpeg

І РАПТОМ ВЕДМІДЬ

реж. Аньєс Патрон

Франція / 2019, 14 хв

Саме тієї ночі будинки горітимуть. Чоловіки та жінки здригнуться. Орди дітей зберуться разом та витимуть, поки самісінькі танцюватимуть на праху, неначе дикі ведмеді. Потрібен лише один вигук, щоб пробудити їх із дрімоти!

Story_ (3).jpg

ІСТОРІЯ

реж. Йоланта Банковська

Польща / 2019, 4 хв

«Історія» — це роздум про сучасну людину в добу всюдисущих технологій. Передивляючись «сторіз», популярну функцію багатьох соціальних мереж, ми бачимо людей, і вони самотні, загублені, або вже байдужі до реальності, що їх оточує. Дія відбувається протягом одного дня. Це короткі, часто (само)іронічні сцени, у яких віртуальний світ пробирається в реальність.

ANIMALS  Tue Sanggaard .jpg

ТВАРИНИ

реж. Туе Сангаард

Данія / 2019, 6 хв

Втративши змогу мислити раціонально, вони дичавіють, щоб забезпечити власне виживання.

APFELMUS  Alexander Gratzer .jpg

ЯБЛУЧНЕ ПЮРЕ

реж. Александер Ґратцер

Австрія / 2019, 7 хв

Поки двоє охоронців у формі забазікуються і стають безхребетними істотами, тварини ведуть філософські діалоги про важливі екзистенційні проблеми. У той самий час, рішення однієї з найвагоміших загадок буття очевидне: помий, почисть, поріж та розчави його. Яблуко.

WOOD+CHILD+AND+HIDDEN+FOREST+MOTHER++Stephen+Irwin.jpg

ЛІСОВЕ ДИТЯ ТА ПРИХОВАНА ЛІСОВА МАТИ

реж. Стівен Ірвін

Велика Британія / 2019, 9 хв

Десь у дрімучих хащах лісу мисливець натрапляє на дивне створіння, яке він не може вбити. В оманливо кольоровому і дитячому графічному стилі, Ірвін зображає сумний всесвіт. Ліс слугує фоном для сюрреалістичного ритуалу перевтілення: мисливець стає жінкою, і він приносить у жертву власне тіло як їжу для дітей лісу.

CHICKEN OF THE DEAD  Julien David .jpg

ЗОМБІ-КУРЧА

реж. Джулієн Девід

Франція / 2019, 10 хв

Бернард Лепік - голова «Квазі», фірми, що виготовляє курчат, що наполовину — органіка, наполовину — антибіотики. Під час запуску нової лінійки курчат все йде шкереберть.

TheLonelyOrbit_Still_02.jpg

САМОТНЯ ОРБІТА

реж. Бенжамін Морард, Фредерік Сіґел

Швейцарія / 2019, 10 хв

Полетівши на зустріч роботі своєї мрії, фахівець із супутників не дає самотності перемогти, переписуючись зі своїми старими друзями. Знехтувавши своїми обов'язками, супутник полишає свою орбіту, що спричиняє колапс світової мережі.

 
View Event →
У фокусі: Теодор Ушев
Aug
5
8:10 PM20:10

У фокусі: Теодор Ушев

  • Кінотеатр Київська Русь, малий зал (map)
  • Google Calendar ICS

Теодор Ушев — ілюстратор, графічний дизайнер, режисер та аніматор болгарського походження, що вже давно заробив собі репутацію фестивального улюбленця.

У цій ретроспективній програмі ми побачимо центральні роботи Теодора — від «Кривавого Маніфесту», жорстокої політичної заяви, яку режисер написав власною кров'ю, до номінованої на премію «Оскар» «Сліпої Вайші» — та пізнаємо унікальний мікс слов'янського коріння й канадського впливу у його творчості.

TIFF-2019-The-Physics-of-Sorrow.jpg

ФІЗИКА СМУТКУ

Теодор Ушев

Канада / 2019, 27 хв

Сага про дитячі мрії та дорослі розчарування. Перший у світі анімаційний фільм з використанням воскового живопису.

blind-vaysha-modern-parable-about-living-present.jpg

СЛІПА ВАЙША

Теодор Ушев

Канада / 2016, 8 хв

Казка про дівчинку, що могла бачити минуле і майбутнє одночасно. В одному оці — минуле, в іншому — майбутнє, та в жодному немає теперішнього.

TOWER BAWHER Theodore Ushev.jpg

ВЕЖА БОГЕР

Теодор Ушев

Канада / 2006, 3 хв

Омаж російському мистецтву конструктивізму.

Tzaritza_LG.jpg

ЦАРИЦЯ

Теодор Ушев

Канада / 2007, 7 хв

В цій короткій анімації Теодора Ушева тепло, гумор та магія поєднуються в короткій історії про молоду дівчину, що сумує за своєю бабусею. Коли Лілі знаходить на березі моря чарівну мушлю, в неї з'являється план як перенести бабусю з Болгарії до Монреалю, щоб зробити тата щасливим.

gloriavictoria-ushev.jpg

ГЛОРІЯ ВІКТОРІЯ

Теодор Ушев

Канада / 2013, 7 хв

Переробляючи елементи сюрреалізму та кубізму, ця анімація Теодора Ушева зосереджується на стосунках між мистецтвом та війною. У темпі величної теми «навали» з Ленінградської Симфонії Шостаковича (№ 7), фільм демонструє образи сутичок та різанини, і проводить нас від Дрездена до Герніки, від громадянської війни в Іспанії до «Зоряних Війн». Це одночасно і симфонія, що служить машині війни, що збуджує маси, і форма мистецтва, що оплакує загиблих, озвучує своє обурення і закликає до миру.

Blood-Manifesto_LG-2.jpg

КРИВАВИЙ МАНІФЕСТ

Теодор Ушев

Канада / 2016, 2 хв

Режисер Теодор Ушев використовує власну кров, щоб зобразити страждання від несправедливості у світі.

Lipsett-Diaries_55260_LG.jpg

ЗАПИСКИ ЛІПСЕТТА

Теодор Ушев

Канада / 2010, 14 хв

Подорож до виру туги, який мучив Артура Ліпсета, відомого канадського режисера експериментальних фільмів, що загинув у віці 49 років.

 
View Event →